piątek, 3 sierpnia 2012

2 rozdział ♥

Siedziałam na kanapie i przeglądałam moje zdjęcia z Lou ..  <klik> <klik> .. łzy spływały mi po policzkach . Nie oszukam siebie jak go kocham! Kocham go , najbardziej na świecie . On jest miłością mojego życia .. Nic tego nie zmieni , ani nikt . No i moje ulubione dwa zdjęcia <klik> . Odwróciłam zdjęcie na drugą stronę. Pamiętałam napis na nim na pamięć . " Han, jesteś miłością mojego życia . Kocham cię najbardziej na świecie i nigdy cię nie zostawię . Obiecuję , że będę przy tobie już zawsze . Kocham cię bardzo mocno. Twój Loui xxx ♥ " . Wybuchłam płaczem . Tak ciężko mi jest patrzeć na Louisa i Eleanor . Jak całuje jego miękkie usta , który całowałam tylko ja . Jak tuli się do niego , trzyma w ramionach mój cały świat . Dlaczego to taki trudne? Dlaczego nie mogę tak po prostu się odkochać? Otarłam łzy . Weszłam na twitter'a . Moje Interactions , były zawalone hejtami , ale też słowami wsparcia . 
" Han , jesteś cudowna nie wiem jak Louis mógł zerwać z tobą dla Eleanor
" Kocham Cię! To dzięki tobie Lou poszedł do XF to ty go wspierałaś , a nie Eleanor -.- "
" Zejdziecie się z Louisem! Zobaczysz , on cię kocha "
" Han, stara miłość nie rdzewieje . Pamiętaj
" Odczep się od Louis'a! Eleanor jest lepsza "
" Nie wiem , jak Louis mógł z tobą być jesteś okropna " .
Nie mogłam czytać tych przykrych słów lecących w moją stronę. Zamknęłam laptopa i popatrzałam w sufit .
Nawet nie wiem kiedy zasnęłam ...
Obudziłam się około ósmej . Dziś Louis przyjdzie do mnie . Niezmiernie się cieszę , bynajmniej dziś ta jędza El nie przyjdzie i nie zabierze mi go . Mam taką nadzieje . Ta żmija jest do wszystkiego zdolna . Wstałam leniwie z łóżka i poszłam wziąć prysznic . Następnie zrobiłam sobie kawę i zjadłam kanapkę z serem . Podeszłam do mojej szafy z ubraniami i postanowiłam wybrać coś ładnego . Ubrałam luźny sweter , moje ulubione szorty i jazzówki . <strój Han> . Wyglądałam nieźle . Spojrzałam na zegarek 12:10 . Usłyszałam dzwonek do drzwi . To na pewno Loui . Podeszłam do drzwi i je otworzyłam , rzuciła się na mnie 5 przygłupów . Za nimi dostrzegłam Dan i Perrie .
- Ej, no opanujcie się , bo ją udusicie! - powiedziała Danielle .
- Przyzwyczaiłam się już - wyrwałam się z ich uścisków i przywitałam się z Dan i Perrie . Miałam z nimi bardzo dobre kontakty , z Dan przyjaźnię się odkąd zaczęła chodzić Z Liamem , a z Per odkąd zaczęła chodzić Z Malikiem .
- Wchodźcie - uśmiechnęłam się , a oni pognali w głąb domu . Niall oczywiście do kuchni .
- Jejku , strasznie się za wami stęskniłam chłopaki! Tak dawno się nie widzieliśmy! - uśmiech nie schodził mi z twarzy . Nie widzieliśmy się ponad 2 miesiące , więc byłam szczęśliwa , że mnie odwiedzili .
-My też - powiedział Malik oraz słodko się uśmiechnął .
- Han! Mogę sobie wziąć coś do jedzenia? - krzyknął Niall z kuchni .
- Ależ oczywiście , mój ty głodomorze! - odpowiedziałam mu .
Po chwili do salonu , wszedł Horan obładowany jedzeniem .
- Niall jak zwykle głodny .. oh, Horan - wtrącił Haz .
- Ej , no to co robimy? - powiedział Liam.
- Gramy w .. Prawda czy Wyzwanie - powiedział Harry .
- Możemy grać - powiedział obojętnie Louis .
- No to gramy . - powiedziałam
- No to gramy - powtórzyła Per.
- To od kogo zaczynamy? - powiedziałam .
- Pierwsza będziesz ty! - pokazał na mnie palcem Lou .
- Nieeeee - powiedziałam i zrobiłam smutną minkę - tylko nie pierwsza .
- Ale będziesz pierwsza wiedźmo! - powiedział i zaśmiał się złowieszczo .
- Ohh, , ale jesteś okropny - powiedziałam i wystawiłam koniuszek języka .
- Prawda czy wyzwanie? - powiedział Loui .
- Eeee, prawda. - powiedziałam .
- Oszz , ty chciałem ci dać jakieś okropne zadanie . Więc , czy uważasz , że Niall jest słodki?
- Ależ , oczywiście! On jest taki uroczy - podeszłam do Niall i dałam mu soczystego całusa w policzek .
- Ty też jesteś urocza - powiedział Niall , po czym lekko się zaczerwienił . W oczach Louis'a dostrzegłam zazdrość? Możliwe .
- Następny , wybieram prawdę - powiedziałam .
- LUBISZ KOTY? - krzyknął Harry .
- Oczywiście , Haroldzie! - powiedziałam .
- LUBIĘ CIĘ! - zaśmiałam się .
Wszyscy po kolei , zadawali mi durne pytania .
- Więc prawda czy wyzwanie? -  powiedziała Perrie .
- Prawda - odparłam .
- Dlaczego rozstaliście się z Louisem..? - powiedziała . Louis'a , nie było w pokoju , bo wyszedł zadzwonić do Eleanor .
- Pamiętam ten dzień dokładnie , ze szczegółami powiedział " Hannah to koniec. Nie kocham cię . Kocham Eleanor " .. - po moich policzkach , zaczęły spływać łzy . 
- Hannah kochanie , przepraszam nie powinnam o to pytać .. - powiedziała Perrie i mocno mnie przytuliła .
- Nic się nie stało . - powiedziałam i otarłam łzy . W tej chwili do pokoju wszedł Louis .
- Opuściłem coś ciekawego? - powiedział .
- Nie - odparł Liam .

z perspektywy Louis'a .
Wszedłem do pokoju i zapytałem .
- Opuściłem coś ciekawego? 
- Nie - odparł Liam .
Eleanor strasznie się wkurzyła , gdy jej powiedziałem , że jestem u Hannah z chłopakami i Dan i Perrie . 
Poczuła , się urażona , że jej nie zaprosiłem , więc powiedziałem , żeby przyjechała . 
- Han , nie obrazisz się jak Eleanor tu wpadnie? 
- Oczywiście , że nie - powiedziała i uśmiechnęła się .Moje rozmyślania przerwały słowa Zayn'a .
" Pocałuj Louis'a . W usta " . 
- Eee, czy możesz powtórzyć? - powiedziała zdziwiona Han .
- To tylko jeden głupi pocałunek , nie spinaj się tak - powiedział Harry .
- No , okej.. Ale czy Lou się na to zgadza? - powiedziała .
- To tylko jeden głupi pocałunek , nie spinaj się tak - powtórzyłem wcześniej wypowiedziane słowa przez Harry'ego . 


z perspektywy Hannah .
Zbliżyłam się do niego niebezpiecznie blisko i wpiłam się w jego usta . Przypomniał mi się nasz pierwszy pocałunek , pierwsza randka , gdy zapytał się czy zostanę jego dziewczyną . Oderwałam się od niego , gdy usłyszałam pisk .


no i jest drugi , rozdział . trochę nudny , wybaczcie mi ;) liczę na komentarze! jeśli chcesz być informowany daj swoją nazwę na twitterze , a będę cię informować! ♥
chciałabym podziękować pewnej osobie mianowicie @wiktoria_malik ♥
to dzięki niej założyłam tego bloga , to ona mnie nakłoniła do założenia tego bloga <3
cieszę się , że cię poznałam jesteś cudowna ☺
dziękuje za wsparcie kochanie ♥ love you sweetheart ♥♥♥♥ ☺

20 komentarzy:

  1. o matko o matko o matko świetne!!!!
    wielki plus dla ciebie (znowu) ale nic nie poradze to jest amazayn!!!

    CZekam na 3 mam nadzieje że ukaże się tez dość wcześnie ;P xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne ten pisk wywołało to samo, co u mnie wywołuje odruch wymiotny w tym opowiadaniu, czyli Nasza Słodka El. Nie wiem, czy to tylko moje wrażenie, ale czuję, że ten rozdział był bardziej dopracowany, jakbyś przemyślała wszystko, co chcesz w nim zawrzeć :) Podoba mi się jeszcze bardziej niż pierwszy :)
    Czekam na kolejny :)
    Delight (@CatLilDavis)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa ;D czadowe opowiadanie czekam z niecierpliwością na nowy:)
    jakbyś mogła to informuj mnie o nowych :) @Wiosennaax3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie bardzo podoba i czekam na nexta :)
    Dzieki za komentarz u mnie <3 a takze zapraszam do mnie
    http://1dopwiadania.blogspot.com/
    http://onetblogonedirection.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww... :3 Ten rozdział jest boooski! *_*
    Na początku było mi strasznie smutno jak Hann przeglądała te zdjęcia. Normalnie się popłakałam! Potem cieszyłam się, że Lou ją odwiedzi i byłam strasznie podekscytowana. Cały czas zastanawiałam się co oni będą robić razem. Potem nieco zdenerwowałam się, że przyszli wszyscy, ale złość minęła kiedy przeczytałam w co będą grali! ;)
    Cały czas miałam nadzieję, że będzie tu pocałunek Louannah. Kiedy przeczytałam, że usłyszeli jakiś pisk od razu wiedziałam, że to Elżul. -.- To po prostu musi być ona. Ugh... A miało być tak pięknie... Ogółem kocham ten rozdział.
    @AndziaStyles

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się rozdział podoba Kochanie ♥ Mam nadzieje że Elka wejdzie kiedy będą się całować XD Bardzo bym chciała , żebyś opisała co Louis czuje do Eleanor , a co do Hannah : )

    OdpowiedzUsuń
  7. popieram z nimi. ZAJEBISTY ROZDZIAŁ :3
    Czk na nn + dodam na obserwujący :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Yeah, nareszcie nowy rozdział :D czekałam ciągle na niego, bo bardzo ciekawie i wciągająco piszesz. Co do rozdziału, jest CUUUUDOWNY! I jeszcze sie pocałowali, jeeej *___*
    Ten pisk na końcu, to pewnie Eleanor. Haha :D xx
    @HannahWalkerPL

    OdpowiedzUsuń
  9. O boziu tak się napaliłam na ten nowy rozdział i NARESZCIE JEST ! haha na pewno piszczała Elka xd Dlatego juz się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  10. Trololololo, super :* czekam na następny. :>
    @PaulinaGPL

    OdpowiedzUsuń
  11. dołączę się do: ZAJEBISTY ROZDZIAŁ. Według mnie lepszy niż 1, jakoś lepiej dopracowany, ogólnie przyjemniej się go czytało. Czekam na kolejny z wielką niecierpliwością i przy okazji zapraszam do mnie: http://when-i-see-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mimo,że już są dwa rozdziały to uwielbiam to opowiadanie *__*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham to opowiadanie tak samo jak wszyscy, mimo, że ma dwa rozdziały.. Kocham Louannah, DOKŁADNIE TAK WYOBRAŻAM SOBIE ELEANOR I HANNAH JAK SĄ TU OPISANE <3 Widać, że Hannah kochała Lou (i nadal kocha) a Eleanor to tylko dziewczyna, która kocha jego pieniądze ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaaaaaajebistee *___* to wyraża więcej niż tysiąc słów <3

    OdpowiedzUsuń
  15. *___* jest świetny poprostu czytałam i w niektórych momentach miałam łzy w oczach,to takie wzruszające widać że się kochają♥
    @LivesBy1D ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny, cudny, cudny!!! Boże kocham cię dziewczyno! <3
    Opowiadanie jest GE-NIALL-NE!
    Czekam na następny ;D Mogłabyś mnie powiadomić?? Byłabym baaardzo wdzięczna ;)

    http://twinkle-in-eye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. CUUUUDNY <3 Już kocham twoje opowiadanie. : ). Pisz następny rozdział. Na pewno będzie boski! xxx;*

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja dziękuję skarbie za wsparcie . Jesteś Kochana , pisz dalej ♥ love Youu ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. NUDNY? On jest genielny! Boże kocham Cie.
    @GalaxyJBiebs xx

    OdpowiedzUsuń